Startweekend 9 en 10 september

Startzaterdag 9 september: Doe mee!
Het is deze zondag Open Monumentendag. De kerk is dan al vanaf 11 u open. Om 14 u is er een rondleiding door de kerk en wordt alle bijzondere (architectonische) aspecten van onze bijzondere kerk belicht. Daartussendoor, om 13.30 en 14.30 u is er livemuziek. Om 15 u ben je welkom in de hal van de kerk. Daar is dan een keur aan grote en kleine spelen en spelletjes te vinden. Buiten op het plein is een springkussen en zijn enkele levensgrote spelen, terwijl je binnen een bordspel kunt doen, maar ook serieuze spelen met gespreksvragen. Om 17 u is er een drankje en om 18 u ben je van harte welkom bij de gemeentemaaltijd.
Het thema deze middag en avond is: “Doe mee!” Er is voor groot en klein genoeg te beleven. Ontmoeting, bijpraten, iets drinken en eten én dus een spelletje doen. In de weken voorafgaand aan het startweekend kan je je opgeven op de flap-over, of via startzondag@ctkerk.nl.

Startzondag 10 september: Ga mee!
Ga mee, samen getuigen van geloof hoop en liefde. Dat doen we op de start-zondag op 10 september om 10 u. We laten ons meenemen in de stoet van geloofsgetuigen die we in de Bijbel en in de traditie leren kennen. Grote namen die ons zijn voorgegaan en kleine naamlozen in wiens spoor wij verder gaan het leven door en op de weg van het geloof. We doen dat met de geloofsge-tuigen zoals die in Hebreeën 11 worden genoemd. Een feestelijke en inspirerende dienst, met medewerking van het vocaal ensemble.
Informatie over de startzondag bij Bo Rodenhuis:
startzondag@ctkerk.nl of tel. 06 236 41 369.