Zomerstek

Leuke activiteiten in de zomermaanden: dat is Zomerstek. Gezellige zomerse activiteiten, die draaien om ontmoeten, leren, doen en genieten.

De zomermaanden kunnen lang zijn, zeker voor (oudere) mensen die niet op vakantie gaan. Daarom organiseren kerken in de maanden juli en augustus gezellige activiteiten, onder de naam Zomerstek. Iedereen is welkom! De activiteiten van Zomerstek zijn ontspannend, inspirerend, leerzaam en meestal gratis! Schuif bijvoorbeeld aan bij een heerlijke maaltijd, of een creatieve workshop. Zing mee met mooie liedjes of woon een bijzondere zomerse kerkdienst bij. Er is voor ieder wat wils. Kijk snel in de folder voor informatie.

Specifieke data in de CTK:
  • dinsdag 9 juli 14.00 uur vredesduiven borduren
  • dinsdag 23 juli 14.30 uur zomermiddag met gezellige (meezing) pianomuziek van Ger v.d. Werf
  • woensdag 7 augustus 11.00 uur (inloop vanaf 10.30 uur) zomerse klanken van het Viva Ensemble, licht-klassieke muziek in Amerikaanse sfeer. Met aansluitend kleine lunch
Vergeet ook de wekelijkse koffieochtenden niet! Elke woensdag om 10.30 uur. Welkom!