zaterdag 26 oktober 2019

Locatie:
 Duinzichtkerk

Orgelconcerten Duinzichtkerk

Ter gelegenheid van het vijftigjarig bestaan van het Van Vulpenorgel vond dit voorjaar in de Duinzichtkerk een serie concerten plaats die bij de vele bezoekers goed in de smaak viel. Daarbij werd ook volop gebruik gemaakt van de gelegenheid om elkaar na het concert onder het genot van een drankje te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan. Reden genoeg om ook in het komend seizoen weer een drietal orgelbespelingen te organiseren.

 Zaterdag 26 oktober wordt om 16 u het eerste concert gegeven. De organist is Bert Mooiman, die op virtuoze wijze de erediensten van de Nieuwe Badkapel begeleidt. De door hem te spelen orgelwerken zullen op de website van de Duinzichtkerk bekend worden gemaakt – www.dzkvk.nl.

Van harte aanbevolen!

De volgende concerten in de serie zullen worden gehouden:

•   op zaterdag 14 maart 2020 door Hugo Bakker, organist in de St. Maartenskerk te

Zaltbommel, voorheen organist van de Vredeskapel, en

•   op zaterdag 9 mei 2020 door Gert Boersma, cantororganist van de Duinzichtkerk.