zondag 25 december 2022 om 10:00 uur

Kerkdienst, Kerstochtend
Voorganger(s): Jaap van den Akker

Op kerstochtend vieren we het kerstfeest in een laagdrempelige viering voor groot en klein. De kinderen van de basisschool brengen het kerstspel “De Geschenken-winkel” op de planken. In dit vrolijke toneelstuk wordt een supermoderne nieuwe  cadeaushop geopend. Bij het opruimen vindt een verkoopster een oud kerststalletje en dat kerststalletje vertelt een bijzonder verhaal over ‘geschenken van de nieuwe tijd’.
Een bijzonder verhaal waarin we in de dienst verder over na zullen denken. Uiteraard klinkt het kerstevangelie en zingen we vertrouwde kerstliederen.
Het kerstspel staat onder regie van Servaas van der Zijden. De muziek wordt verzorgd door Christian Hutter. De dienst wordt geleid door ds. Jaap van den Akker.
De kerstmorgendienst begint op 25 december om 10.00 uur in de Christus Triumfatorkerk, Juliana van Stolberglaan 154.