zaterdag 24 december 2022 om 21:00 uur

Kerkdienst, Kerstnacht
Voorganger(s): Jaap van den Akker

Op kerstavond is er een sfeervolle kerstavonddienst. We zingen klassieke kerstliederen. De overdenking van ds. Jaap van den Akker heeft als thema ‘Wees niet bang!’ en zal ingaan op de vraag waar we onze hoop en onze houvast kunnen vinden in een tijd die bol staat van crises.
De samenzang wordt begeleid door Roelfien Folkersma (vleugel) en Martijn Pranger (orgel). Solozang is er door Aerthur Akeav.
Akeav is een klassieke tenor die is afgestudeerd aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Hij zal de kerstsfeer intiem en breekbaar maken door met zijn prachtige stem bekende kerstliederen ten gehore te brengen. Hij wordt op de vleugel begeleid door Laura Balicov. Deze Moldavische pianovirtuoos studeert aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag.
De kerstavonddienst begint op 24 december om 21.00 uur in de Christus Triumfatorkerk, Juliana van Stolberglaan 154. Vijf minuten voor aanvang start het ‘zingen voor de dienst’. Na afloop is er kerstbrood, glühwein en chocolademelk.